تولیدکننده

مصارف عمومی آب اکسیژنه

چگونه از آب اکسیژنه در خانه استفاده کنیم؟

آب اکسیژنه مصارف خانگی فراوانی دارد که عملکرد مناسبتری نسبت به سایر مواد شیمیایی دارد. آب اکسیژنه یا هیدروژن پراکسید سمی نیست و در محیط خانه مسمومیت شیمیایی ایجاد نمیکند.

1. با آب اکسیژنه کنه های گرد و غبار را بکشید

شاید فکر کردن به آن ترسناک باشد، اما میلیون ها کنه گرد و غبار می توانند در حال حاضر روی تشک شما باشد. آنها از پوست مرده، رطوبت و روغنی که روی تشک شما جمع می شود تغذیه می کنند.
شما می توانید با ازبین بردن کنه های گرد و غبار با استفاده از هیدروژن پراکسید یا آب اکسیژنه شب ها بهتر بخوابید. برای اینکار از یک بطری اسپری استفاده کنید و اجازه دهید تشک کاملا خشک شود و سپس تخت خود را مرتب کنید.

آب اکسیژنه
اسپری آب اکسیژنه در تختخواب

2. سفید کردن لباس های سفید و روشن + پاک کردن لکه ها

الف- برای سفید شدن لباس های سفید و روشن ، پراکسید هیدروژن یا آب اکسیژنه رقیق را مستقیماً داخل لباسشویی بریزید.

ب- برای از بین بردن لکه های سخت، ترکیبی از سه ماده درست کنید، یک پیمانه مساوی از پراکسید هیدروژن، آب و جوش شیرین برداریید و ترکیب جدیدی درست کنید و آن را با برس روی لکه بمالید. بگذارید 10 دقیقه بماند، سپس لباس را بصورت معمولی بشویید.

لباسشویی
اضافه کردن آب اکسیژنه به لباسشویی

3. آب اکسیژنه لکه های فرش را پاک می کند

پراکسید هیدروژن یا آب اکسیژنه می تواند سخت ترین لکه ها را از روی فرش پاک کند. محلول بسیار رقیق را روی لکه بریزید و بگذارید چند دقیقه بماند (یا برای لکه های سخت تر). مالش دهید و با یک پارچه تمیز و خشک پاک کنید.

تولید
لکه بری فرش با آب اکسیژنه

4. تاثیر جادویی آب اکسیژنه در رطوبت ساز

با ریختن مخلوط 4:1 آب و پراکسید هیدروژن در مخزن، رطوبت ساز خود را عاری از باکتری و کپک نگه دارید. اجازه دهید محلول به مدت 30 دقیقه بماند، مخزن را خالی کنید و با آب تمیز بشویید، سپس بگذارید در هوا خشک شود.

بخارساز
باکتری کشی با آب اکسیژنه

5. اسباب بازی ها را ضد عفونی کنید

اسباب‌بازی‌ کودکان دلبندتان را با قرار دادن آنها در یک سطل پر از مقادیر مساوی پراکسید هیدروژن یا آب اکسیژنه رقیق و آب گرم، ضدعفونی کنید و سپس بطور کامل آبکشی کنید. گزینه دیگر این است که پراکسید هیدروژن یا آب اکسیژنه را مستقیماً روی اسباب بازی ها اسپری کنید، سپس با یک پارچه بشویید یا پاک کنید.

اسباب بازی
استریل اسباب بازی با آب اکسیژنه

6. با آب اکسیژنه، کپک پودری را از گیاهان حذف کنید

اگر گیاهان شما شبیه این تصویر، پوشیده از سفیدک پودری هستند که توانایی گیاه را برای تغذیه و گلدهی یا تولید میوه محدود می کند حل آن بسیار ساده است. پراکسید هیدروژن یا آب اکسیژنه یک محلول ارگانیک برای حل آن است. به ازای نصف فنجان آب، یک قاشق غذاخوری پراکسید هیدروژن یا آب اکسیژنه رقیق را به یک بطری ریخته و محلول را هفته ای یکبار اسپری کنید.
به ازای نصف فنجان آب، یک قاشق غذاخوری پراکسید هیدروژن یا آب اکسیژنه را به یک بطری اسپری اضافه کنید و هفته ای یکبار به طور کامل روی گل و گیاه اسپری کنید.

شپشک
قارچ سفیدک

 

جهت ارتباط مستقیم با شرکت آرتا شیمی ارس بعنوان بزرگترین واردکننده ماده هیدروژن پراکسید در ایران با تیم فروش ما در ارتباط باشید و خریدی آسان و با کمترین قیمت را تجربه کنید.

No comment

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *