کاربردهای خانگی آب اکسیژنه

کاربردهای خانگی آب اکسیژنه


آب اکسیژنه چگونه نضافت خانه را افزایش می دهد

آب اکسیژنه در آشپزخانه

1. با آب اکسیژنه تخته برش را ضدعفونی کنید

حتما توجه داشته باشید که تمامی موارد گفته شده در این مقاله برای آب اکسیژنه رقیق می باشد.

پراکسید هیدروژن یا آب اکسیژنه لکه های چوب و تخته های برش پلاستیک را ضد عفونی و پاک می کند. برای ضدعفونی کردن، پراکسید هیدروژن یا آب اکسیژنه را مستقیماً روی تخته برش بریزید. با یک اسفنج تمیز بمالید و بگذارید بماند تا صدای گاز تولید کند سپس به طور کامل آبکشی کنید.

مصارف خانگی آب اکسیژنه
مصارف خانگی آب اکسیژنه

2. با آب اکسیژنه درب یخچال را تمیز کنید

بیایید صادق باشیم، داخل یخچال شما می تواند کمی زبر شود، به خصوص دری که ممکن است پس از استفاده چاشنی ها در آن چکه کنند. پراکسید هیدروژن یا آب اکسیژنه را با استفاده از یک بطری اسپری نمایید و داخل یخچال یا هر وسیله ای را که به آن نیاز دارد تمیز کنید. با آب پاک کنید و خشک کنید تا کار کامل شود.

مصارف خانگی آب اکسیژنه
سفیدکاری درب یخچال با آب اکسیژنه

3. اسفنج ها را با آب اکسیژنه ضدعفونی کنید

ضمن ضد عفونی کردن، بوی اسفنج ها را هم از بین ببرید. اسفنج را در مخلوطی از مقادیر مساوی پراکسید هیدروژن یا آب اکسیژنه و آب گرم خیس کنید. اجازه دهید 10 دقیقه بماند و کاملا بشویید.

مصارف خانگی آب اکسیژنه
مصارف خانگی آب اکسیژنه

 

جهت ارتباط مستقیم با شرکت آرتا شیمی ارس بعنوان بزرگترین واردکننده ماده هیدروژن پراکسید در ایران با تیم فروش ما در ارتباط باشید.

آب اکسیژنه در حمام و سرویس بهداشتی

4. در حمام: فضای بین کاشی ها وسنگ هارا را سفید کنید.

مخلوطی 3:1 از جوش شیرین و پراکسید هیدروژن یا آب اکسیژنه درست کنید تا به شکل خمیر درآید. دوغاب را با یک برس تمیز و سفت بشویید. بگذارید چند دقیقه بماند و با دستمال مرطوب پاک کنید.

تولیدکننده
سفیدکنندگی آب اکسیژنه

5. تمیزکاری کاسه سرویس بهداشتی با آب اکسیژنه 

یک فنجان پراکسید هیدروژن یا آب اکسیژنه را مستقیماً داخل کاسه توالت بریزید. اجازه دهید حداقل 15 دقیقه بماند، سپس با یک برس توالت بشویید و شستشو دهید.

تولید آب اکسیژنه
سفیدکننده کاسه

6. قدرت جرم بری آب اکسیژنه را روی آیینه تست کنید

تمیز کردن آینه ها ممکن است مشکل باشد زیرا بسیاری از محصولات خط هایی را روی آینه به جا می گذارند.
برای نتایج بدون رگه و خط وخش، سعی کنید پراکسید هیدروژن یا آب اکسیژنه را در یک بطری اسپری بریزید و از آن مانند شیشه پاک کن های فروشگاهی استفاده کنید.

تولیدکننده
جرم بری آب اکسیژنه

7. آب اکسیژنه از بین برنده کف صابون

مخلوطی 2:1 از جوش شیرین و پراکسید هیدروژن یا آب اکسیژنه درست کنید تا به شکل خمیر درآید. محل جرم را با یک برس تمیز و کاملا آبکشی کنید.

تولید
جرم زدایی

 

جهت ارتباط مستقیم با شرکت آرتا شیمی ارس بعنوان بزرگترین واردکننده ماده هیدروژن پراکسید در ایران با تیم فروش ما در ارتباط باشید و خریدی آسان و با کمترین قیمت را تجربه کنید.

No comment

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *